La maledicció del caos

Òscar Vendrell (traductor)

a partir de 12 anys
Data de publicació
03/09/2020
PVP
17,50 €
Pàgines
400
EAN
9788424666989
Mides
15,0 x 21,5 cm
Enquadernació
Rústica amb solapes
Col·lecció
Kimera
SINOPSI

Salvar el món no és cap joc. I encara menys quan n’hi ha més d’un.

La Kiranmala ha de marxar del Regne de Més Enllà i viatjar fins al seu poble natal, Parsippany, per salvar el príncep Lal, a qui tenen retingut en el lloc més peculiar: un arbre que hi ha al pati de la casa del seu major enemic. Ella hauria de tenir avantatge, ja que coneix el terreny a la perfecció, però la realitat que l’envolta sembla vacil·lar i titil·lar en els moments més estranys, barrejant la seva vida amb altres històries i mons. Podria ser que s’estigui fent realitat la profecia sobre la guerra entre el bé i el mal, liderada pel seu pare, el malvat rei Serp?

La Kiran ha de lluitar contra els enredats fils que amenacen amb atrapar-la. Si ella cau, la seva història podria acabar aquí… i també la de tot el multivers.

La tercera i última entrega d’una saga apassionant, best-seller del New York Times, amb la millor heroïna que ha conegut la literatura juvenil.